Minikonfirmander

Faxe Kirke tilbyder hvert år minikonfirmandundervisning til eleverne på 3. klassetrin.

Minikonfirmanderne begynder den 31. august 2023 og kører hver uge indtil midt november.

Undervisningen er et samlet tilbud til Rolloskolens 3. A og 3. B, så man kan følges med sin bedste ven fra den anden klasse. Undervisningen, som varetages af sognepræst Kirsten Kjær Ohms, foregår normalt lige efter skoletid.

Der uddeles en invitation på skolen (via AULA), når undervisningsforløbet nærmer sig. Se også Faxe Kirkes side på Facebook.