Babysalmesang

Efteråret 2023 foregår babysalmesang i Hylleholt kirke. Babysalmesang i første haævår af 2024 foregår i Faxe Kirke.

Babysalmesang er for de 0-1-årige og deres forældre/bedsteforældre. Organist Charlotte Hjerrild Andersen står i dette forår for kirkens musikalske tilbud til de allermindste og deres forældre.

Babysalmesang er et gratis tilbud og foregår i samarbejde mellem Faxe, Hylleholt og Roholte Kirker. Børn fra de 3 sogne har derfor fortrinsret, men der kan også̊ være plads til andre.

Max 10 børn. Tilmelding til Faxe Kirkekontor. Mail: sla@km.dk eller telefon 56713552 – tast 1 - mandag-fredag kl. 9.00-13.00