Faxe sogns lokale pianist og komponist

Christian Connie har de seneste år gjort sig bemærket som et lovende talent blandt danske komponister og sangskrivere.

Til koncerten i Faxe Kirke mandag den 3. oktober kl. 19.00 spiller Christian Connie egne kompositioner for soloklaver og vi skal høre og synge hans to smukke salmer; ”Åbent hjerte” og ”Dag følger nat”, der er blevet til i et samarbejde med Sys Bjerre.

Ved denne del af koncerten medvirker Rokogokoret, Stevnskoret, Rytmekoret Gefion samt Faxe Kirkes Ungdomskor.

Endvidere får vi fornøjelsen af organisterne for de 3 sogne, Faxe, Hylleholt og Roholte JeanPierre Dahl Jørgensen, Christina Bernstein og Charlotte Andersen.

Kom og oplev en aften med fortællende og fantasifuld klavermusik i det smukke kirkerum.

Koncerten er gratis.

Tilbage til liste